سه شهر پاریس، بارسلونا و بروکسل شهرهای اروپایی هستند که دارای بیشترین نرخ سرقت هستند.

برق پاریس هم قطع شد؟

همشهری آنلاین: بر اساس آمار منتشر شده توسط یورواستار، سه شهر پاریس، بارسلونا و بروکسل شهرهای اروپایی هستند که دارای بیشترین نرخ سرقت هستند.

براساس این گزارش، پاریس با ۶۱۱ سرقت در میان هر ۱۰۰ هزار نفر، رتبه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن بارسلونا با ۳۹۸ سرقت و بروکسل با ۳۸۱ سرقت در هر ۱۰۰ هزار نفر در میان ناامن ترین شهرهای اروپایی از نظر سرقت قرار دارند.

سایر شهرهای فرانسه که در فهرست شهرهای ناامن اروپا حضور دارند عبارتند از: سن-سن-دنی (۳۴۹ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر)، بوش-دو-رون (۲۰۷ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر) و رون (۲۰۱ سرقت در هر ۱۰۰ هزار نفر)

همچنین شهرهای لیژ (با ۲۱۵ سرقت در هر ۱۰۰ هزار نفر) و شارلوا ( با ۲۰۱ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر) در کشور بلژیک نیز در بین ۱۰ شهر با بیشترین آمار سرقت‌ها در اروپا قرار دارند.

در انگلیس نیز منطقه وست میدلندز (با ۲۵۹ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر) و لندن ( با ۲۵۷ سرقت در هر ۱۰۰ هزار نفر) در میان شهرهای اروپایی با بیشترین میزان سرقت قرار دارند.

همچنین در این گزارش گفته شده است که وقوع سرقت به طور قابل توجهی در کلان شهرهای اروپای غربی در مقایسه با اروپای شرقی بسیار بیشتر بوده است.

بلژیک، اسپانیا، انگلیس و ولز کشورهایی بودند که بالاترین میزان سرقت را در اروپا به ثبت رساندند و پس از آن‌ها کشورهای سوئد، فرانسه، پرتغال و لوکزامبورگ در میان کشورهای پرسرقت اروپا قرار دارند. این هفت کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به میزان قابل توجهی سرقت های بیشتری دارند.

در پایین ترین سطح سرقت نیز دو کشور سوئد با ۶۲ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر و آلمان با ۴۶ سرقت در هر ۱۰۰هزار نفر قرار دارند و این دو کشور به ترتیب در رتبه های نهم و دهم قرار می‌گیرند.

البته گفته شده است که داده‌های این گزارش براساس گزارش‌های پلیس و سرقت‌های ثبت شده تهیه شده و ممکن است میزان واقعی سرقت‌ها بسیار بیشتر باشد.

براساس این گزارش، سرقت‌های صورت گرفته به طور معمول با استفاده از نیروی فیزیکی، سلاح یا تهدید صورت گرفته است.

کد خبر 876536
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha